Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • И аз имах възможността да покарам за 2-3 минутки, и колата много ми хареса като стабилност, динамика, комфорт. Воланът е много директен и смяната на ленти е много стабилна и уверена. Някои пластмаси в купето са по-евтинки, което много контрастира с останалите, които пък са много луксозни. Докато не скърцат по неравности, това не е проблем за мен. По паважа около Невски вози много по комфортно от 155 и 156, но пак сравнено с няколко бмв-та, с които съм минавал оттам изостава.

    Ако можех да променя нещо по нея би било височината и на колата, и на седалката - наистина по-ниска позиция на стоене би и отивала.

    Благодаря на Фиоре, че беше там с Жужа
    Last edited by Vesko84; d.m.y г., 21:28.
    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
    sigpic

    Comment


    • АутоЕкспрес представят три поколения Алфа Жулиета:



      1955-65


      1977-85


      2010 -
      Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

      Comment


      • Днес най-накрая имах възможността да видя колата на живо и определено мога да кажа, че ми харесва.
        Също както и MiTo, на живо колата изглежда много по-добре, отколкото на снимки.
        Единствено предният капак според мен е по-висок и тумбест отколкото трябва, но като цяло, колата изглежда добре от всякакви ъгли, поне аз така мисля.

        За съжаление беше заключена и "промоутърите" ги нямаше, та не можах да вляза и да разгледам добре отвътре, но се надявам, че до края на седмицата ще ми се отдаде и тази възможност, та да споделя впечатления и от интериора.

        За каране, няма как да стане, не и ако не ми дадат да направя няколко кръгчета в мола.
        Last edited by Fear; d.m.y г., 16:09.
        Alfa Romeo 166 3.0 V6
        Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

        Comment


        • [QUOTE=Fear;813097]Днес най-накрая имах възможността да видя колата на живо и определено мога да кажа, че ми харесва.
          Също както и MiTo, наживо колата изглежда много по-добре, отколкото на снимки.
          Единствено предният капак според мен е по-висок и тумбест отколкото трябва, но като цяло, колата изглежда добре от всякакви ъгли, поне аз така мисля.

          За съжаление беше заключена и "промоутърите" ги нямаше, та не можах да вляза и да разгледам добре отвътре, но се надявам, че до края на седмицата ще ми се отдаде и тази възможност, та да споделя впечатления и от интериора.

          Напълно споделям твоето мнение! Вчера видях колата в мола на цариградско и наистина на живо изглежда много по-добре, отколкото на снимки... за жалост и при мен беше заключена и не можах да я огледам от вътре....
          www.t-auto.bg

          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

          Comment


          • Да,и аз днес я видях,червена-лъщи,страшна е,много е красива наистина,45 000лв беше 170 коня.
            Alfa 155 1.7,1.8 ex
            Alfa 166 2.4 3 ex
            155 1.8 MY 95 sport

            Comment


            • аз пък,за пръв път гледах рекламата на Жулиета по ТВ7,токущо.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • QV-то ще можем да го тестваме макар и виртуално в NFS Shift 2 Unleashed

                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                Comment


                • Колко по-напред сме били :

                  "In 1954, Jaguar was the only firm producing twin-cam powerplants on a large scale, but Alfa quickly overtook its output"
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • Пък един познат, който няма регистрация в този форум вече трябва да си я е купил (като тая в мола) Чакам го да се похвали
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                      QV-то ще можем да го тестваме макар и виртуално в NFS Shift 2 Unleashed

                      На тази снимка е уникална
                      2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                      ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                      sigpic

                      Comment


                      • Ма тя си е уникална
                        Alfa 155 1.7,1.8 ex
                        Alfa 166 2.4 3 ex
                        155 1.8 MY 95 sport

                        Comment


                        • Да споделя и аз малко преки впечатления. Имах възможност да покарам Жулиетата. Попътувах с нея като карах и в града и по магистрала и по път със завои. Исках да усетя колата във възможно повече различни условия.
                          Жулиета определено не е спортен автомобил, но аз и не очаквах някакво подобно държане. Колат е удобна, В салона се стои добре. Придържането на седалките е сравнително добро. Уредите за управление са удобни. Харесаха ми бутоните на централната конзола. Скоростния лост е по къс от този на МиТо и скоростите са маалко по плитки, което определено е плюс. Багажника е с достатъчен обем за да събереш в него доста неща,включително и детско столче. Първите впечатления бяха в града. Колата е маневрена, управлява се лесно.Системата ДНА позволява регулиране на усилието на волана и спирачките.На мен ми допада режима Д където волана е по тежък а спирачките по остри. Не ми допадна особенно системата "старт-стоп". Стилът ми на карне е такъв че потеглям веднага след включване а тази система изисква малко поранно натискане на съединителя за да може да стартира двигателя. Разбира се тази функция може да се изключва. Като недостатък отчитам че при включена "старт-стоп" когато двигателя изгасне фаровете продължават да светят. при евентуално по дълго стоене на светофар това би довело до последици за акомулатора ако е към края на живота си. Освен това ще се отразява и върху отоплението в купето при голими студове.
                          След това покарах по магистрала. Колата се държи стабилно и при по високи скорости. Аз бих предпочел да е малко по ниска и с по твърдо окачване но както вече споменах Жулиета няма претенции за спортен автомобил. Вози комфортно. Набира се прилично бързо.
                          По завои също държанието е добро. Системата за стабилност е малко странна, докато свикнеш с нея, но все пак имам опит от МиТо и не ми направи толкова впечатление. В смисъл че стабилизирането не идва толкова от преразпределяне на усилия колкото от натискане на спирачките на дадено колело.
                          Поседно покарах колата на заснежен път. Отново впечатленията са ми добри.
                          Като заключение, колата ми допадна. Двигателя с 170 к.с. е достатъчен за ежедневна кола от този тип. Може би версията 1,75 ТВ ще има доста по спортен нрав. Возията е добра. малките глезотийки наистина доставят удоволствие при шофиране. Има си недостатъците но вероятно това е индивидуална преценка. Ако си взема жулиета определено ще се опитам да я пригодя към моя стил на каране т.е малко по ниско и по твърдо окачване, малко увеличаване на мощността.....
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                            След това покарах по магистрала. Колата се държи стабилно и при по високи скорости. Аз бих предпочел да е малко по ниска и с по твърдо окачване но както вече споменах Жулиета няма претенции за спортен автомобил. Вози комфортно. Набира се прилично бързо.
                            А тая дето я кара имаше ли някъв спорт пакет, или беше с най-стандартното окачване. Щото на мене в шоурума ми бяха казали, че тия със спорт пак са с по-ниско окачване от другите, а пък QVто е с още по-ниско, т.е. има три опции при окачването
                            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                            Comment


                            • ...
                              Last edited by pooh; d.m.y г., 12:05.

                              Comment


                              • ...
                                Last edited by pooh; d.m.y г., 12:04.

                                Comment

                                Working...
                                X